Eller mod och stanna kvar.

Idag har det varit en sån myspys dag med kanon väder så mamma och jag passade på att göra iordning på ballkongen :] så nu är det verkligen sommarkänslorG.
Sen så fixade vi ordning i mitt badrum. Jag har som kanske inte så många vet helt eget badrum fast våran lägenhet är rätt liten bara på 83 kvm. Det är rätt lyxigt. Nu väntar jag bara på att vi kan göra iordning mitt rum också men det får nog bli nån helg. eller i början på sommarlovet.

Halv ett ska jag se på Jay Leno med broder D. <3!

Nu hoppas jag att allt inom den närmaste framtiden kommer bli som jag vill så att allt kan bli som förr igen. Jag hoppas verkligen på det. Allt blir bra då!


CK - Kärleken!

PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback