En naken själ.

okej. allt kan väl inte vara perfekt hela tiden så det är bara att bita ihop och se framåt eller nåt sånt (inget blir någonsin perfekt.) .. det är snart sommar och sommarlov då blir allt bättre. det är allt jag vet just nu. we was born to run.

eller jo föresten så vet jag att jag vill stanna här ett tag till. i tryggheten. långt ifrån allt.


jag börjar få lite panik över allt som ska vara klar innan sommarlovet men det ska nog gå bra. jag måste kanske bara börja tänka lite mer på att plugga på fritiden. en av böckerna ligger här i väskan på golvet men har jag öppnat den? .. nej.

istället sitter jag i sängen med datorn i knät och lyssnar på musik som jag lyssna på för många år sen när allt var kaos. stunder av lycka är mitt vapen. <3.

mamma lovade att vi ska göra om mitt rum snart :] ta bort min lila tapet som jag verkligen avskyr. så satt vi och prata om att bara dra iväg ett par dagar snart och slippa alla krav. just nu vill vi båda till Madame Tussauds men jag vet om jag gillar vädret. Vi vill också iväg till Finland igen. jag älskar finlands-svenska.

varför ska alltid det man borde vara helt åt helvete med vad man vill .. ?


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback