Hey baby come round.

Jag var inte alls pigg eller på bra humör idag. Mådde inga bra alls varken psykiskt eller fysiskt men med vila, vatten, posetiva tankar och patrik så blev allt genast mycket bättre :] Nu är jag på lika bta humör som jag varit den senaste veckan och nu ska hade jag tänkt se till att den känslan stannar! Allt ät bättre då och ingen eller inget ska få förstöra det överhuvudtaget!

Patrik och jag satt och tävlade i Postkodsmiljonären :] Riktigt roligt var det! Sen kollade jag på talang finalen och diskuterade med patrik :] Nu sitter jag och kollar på Onskan, den filmen är så bra fast jag sett den ett x antal gånger men nu är det nyheter.

Synd att jag inte kunde följa med mina flickor på festen men jag är faktiskt nöjd med min kväll med Patrik på msn :] Och det kommer fler fester, många! Utan såna.. *inga komentarer*

Imorgon ska jag hitta på nåt kul, behöver hålla mig glad ;D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback