I just want your kiss boy.

Nu är jag i Gävle det känns riktigt skönt :] Hade bara en lektion idag som slutade vid elva så nu har jag bara en liten redovisning kvar på den kursen nästa vecka. oh vi börjar en timme senare då. Härligt!  föresten så var min lärare väldigt nöjd med mina inlämningar idag :]

När jag slutade åkte jag hem till Sisse och hämtade henne innan vi virrade runt i stan på Ica oh sånt före vi skulle till stationen. Vi köpte jordgubbar, så nu har jag ätit årets första riktiga jordgubbar :]]

På tåget var det typ inge folk alls vi hade nästan hela tåget för oss själva så vi tog upp typ tio platser. HAHA! Satt och lyssna på musik, fotade och åt jordgubbar. När vi kom till Gävle var det två timmar kvar till Sisses tåg skulle komma så hon fick följa med mig hem ett tag innan vi åkte tillbaka till stationen. :]

När jag kom hem hade jag fått min bikini jag beställt =D så jävla snygg är den! <3. oh även min tröja.

Har suttir och kollat på Greys Anatomy och Sex and the city men nu börjar jag bli galet trött så jag ska nog gå och göra mig iordning oh krypa ner i sängen :]]


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback