I swear to god, i would if i could.

Vad händer egentligen? Allt känns mycket bättre men det är bara för stunden. vad gör jag sen? Jag kan inte bara strunta i allt. även om det känns som om jag bara vill det just nu. Men det är en del av mig.

Mina tankar far runt runt men kommer inte fram till något bra svar. Jag vet bara vad jag måste göra sen hur jag nu ska komma fram till vad jag ska göra åt saken vet jag inte riktigt. Men jag försöker stänga av tankarna ibland. fokusera på nåt roligare.

Imorgon hade jag tänkt försöka plugga en stund. jag ska verkligen försöka. tänkte typ bara försöka göra ett kapitel eller två i Information och Layout.

Nej nu vill jag skriva nåt skojjigare. Jag behöver vara positiv. :>. Idag har det varit värsta underbara vädret och jag har varit på kanonhumör och varit ute i solen med mamma. Du är mitt stora stöd genom livet <3. Vi kollade också på Outsider ikväll då en transexuell kvinna ifrån Sandviken var med. Det krävs mod och styrka att gå igenom allt hon tagit sig igenom.

Känns skönt att skriva av sig lite.

Patrik Isaksson - Hos dig är jag underbar. <3


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback