I will always be your soldier.

Idag har jag haft en  fantastisk dag :] Gick upp rätt tidigt för att tvätta håret så jag var rätt trött men när jag gick från stan till skolan möte jag Sisse har saknat henne som faaan! sen hade jag en lektion inna jag drog hem till Sisse ett par timmar innan vi gick tillbaka till skolan och jag hade en till lektion men vi lekte oh prata mest.
Sen gick jag till Sisse igen och vi gick på Ica sen hem till mig och laga mat sen har mest flummat runt haha! Såå jävla skojj! Jag har faen ont magen av allt skrattande :]] Haft massa roliga konversationer med folk på msn :]]

Nu ska Sisse oh jag se på film för hon ska sova här eller få se om vi sover alls. Haha!

Jag hade tänkt städa oh plugga idag men så blev det inte :] får bli imorgon kväll när jag vart iväg till Lager 152 med Sisse sen så ska vi på en annan affär för att kolla ett par skor jag vill ha :]]

Och på Torsdag blir det skojj :]]

Jag vill ha sommar nu massa skojjs att göra ju :D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback