Jag behövde en hundradels sekund.

Guuud så skönt det var att börja halv tre idag och provet tog bara trettio minuter typ :> jag hoppas iallafall jag får godkänt. Jag åkte inte in till stan först vid halv två och när jag kom fram till Virginska träffade jag Rosemarie och Sabina :]] Idag skulle jag ju egentligen till skolan och plugga lite extra men orkade inte kliva upp men imorgon måste jag det. oh då blir det mycket tidigare men ja det får väl gå.

När provet var klart gick jag till stan med Johnny och var med Rosemarie ett tag till innan hon skulle iväg sen gick jag och handlade oh åkte jag hem och pluggade :/ vilket jag har sysslat med hela kvällen förutom att se Andra Avenyn :]] *massa heta pojkar*

Jag åker kanske hem på onsdag :] bror på om lärarna är snälla och CSN inte är helt fucked up. Ska till min mormor på Torsdagen isåfall en sväng med mamma. :]


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback