Man saknar allt som man inte har.

Söndagkväll och jag är tillbaka i Örebro, det är bara en och en halv vecka kvar ju!
och imorgon börjar jag halv tre det känns lite udda men skönt :]

Jag mår faktiskt riktigt bra just nu och jag hoppas den känslan stannar kvar nu och inte försvinner dom dagar som är kvar och även i sommar. Jag behöver det.

Har suttit och kollat på filmen på trean. har sett den för men den är hyfsta bra lite överdriven bara eller ja det kanske var så på den tiden.

Måste ta och städa min lägenhet nån dag i veckan. den ser rätt hemsk ut just nu men jag är ganska mycket ledig eftersom att kurserna är klara så jag hinner fixa det.

Jag tycker om att prata med dig :]

Åkte själv vill Örebro idag och det var riktigt skönt :] Satt och kollade på Stepen Kings; It :D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback