Ni kan skratta om ni vill ..

..håna oss vi rör oss ni står still ... <3


Idag har det varit kanonväder och jag har varit på riktigt hyfsat humör :] det känns skitbra. Så kanske det är på bättringsvägen nu. Det går ju upp och ner men tillslut ska det nog stanna uppe :]

Träffade en person idag som jag inte träffat på säkert sju år om inte mer. Och vilka minnen det tog fram. Både bra och dåliga men mest underbara. Så glad att du såg så glad och levande ut :] Du fick mig också att bestämma hur jag ville göra i sommar. Jag kan inte bara låta det försvinna allt betyder för mycket.

Imorgon ska mamma och jag se Englas begravning på tv. - Rest in Peace -.
och så i sommar ska mamma och jag åka till Paul & Görans sommarstuga :] Dom är så jäwla härliga!

och så ska jag och Sandie leeeva livet i sommar <3. love u bajb!

imorgon kväll blir det kanske crusing med rosemarie :> men jag och bilar är inte riktigt rätt ^^

PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback