Running in your veins.

Renegade Five <3

Vi gick och la oss rätt så sent jag och Sisela men vi lyckades ta oss upp imorse fast jag låg var typ fyrtio min förlänge men hann ändå :] men vi hade jäävligt kul igårkväll/natt :D I skolan var heeela klassen där för första gången på ... haha minns inte ens det! Så jag klarade mig rätt bra idag fast det lilla skabbet var i närheten. Var mest med Emma , Johan och Fredde :] Sen så fick vi slyta tjugo i två iställer för kvart i fyra för att vi flyttade upp svenskan eftersom våra idrottslärare är i Turkiet. :D

Så efter skolan så trallade jag, Emma, Niklas och Johan runt på stan en stund innan jag gick iväg med Sisela för att vänta på Rosmarie i typ en timme men vi hade kul ändå för vi träffa Mimmi :D saknat dig bäjb! När vi gick från Mimmi möte vi tre nunnor och då garvadejag och tänkte på Rosemarie som håller på skriva en uppsats om det typ så efter ett tag smsar Rosemarie att jag ska ringa oh då nästan skriker hon i örat på mig att hon ser tre nunnor som hon vill intervjuva och jag håller på garva ihjäl mig så jag ger luren till Sisse. men så vi gick och prata med dom och en av dom följde med en stund för dom skulle iväg med tåget hem till Stockholm men vi satt iallafall i parken vid järntorget :] Sisse oh jag satt typ en bit ifrån. Nunnorna var skittrevliga ;>

Sen gick vi hem till SIsse för hon skulle äta innan vi åkte iväg till Lager 157 för att checka läget men inget speciellt alls där :/ Så vi åkte tillbaka och Sisse gick hem sen väntade Rosemarie och jag på våra bussar i typ trettio min.

Jävla lång dag och jag ska faktiskt lägga mig strax känner mig rätt död.

btw; en annan extremt rolig sak var lunchen idag haha! Jag, Johan, Emma och Fredde satt och pratade om könsbyten och shemales. haha! verkligen udda ämnen. Vi kom nog fram till att jag är mest udda av oss.

och jag har vunnit ett kit från Nivea ;D


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback