En dos nostalgi.

Okej det blev ingen plugg helg för mig (A) Sisse skulle ju hem egentligen men vart stul med hennes biljetter så att hon kom till mig iställe i fredags eftermiddag och vi åkte typ bara in till stan oh handlade lite sen åkte vi hem hit och gjorde smoothie oh såg på film :]
Så igår sov vi typ halva dagen innan vi gjorde oss klara för att åka till Adolfberg oh kolla en fest vi hört om men där var det dött, träffade typ nå små fjortisar där som trodde dom var coola när dom knappt kunde stå upp, HAHA!

Men det bästa igår var nog inne på toa på en ica butik, haha! gud vad jag garvade eller när vi var hem till Sisse på toa och skulle ut igen :] Vi går inte in nå detaljerat på nån av händelserna, haha! Sen var vi i stan ett tag men värsta skitvädret så vi åkte hem till mig ett tag inna vi gick till ett ställe nära mig men det var fan lika dött där ju! ;]

Hade iallafall en kanonhelg :] Till helgen blir det Gävle <3.
(Finns lite bilder på min bdb från helgen.)

Idag har jag mest försökt pluggat och tvättat. Jävla trååk.

Asså hur kan man känna att man bara vill slippa en person men ändå tycker om den? Jag stör mig så jävla mycket, och det blir bara värre och värre .. ;S

Suttit och kollat på andra avenyn och ska strax se film oh försöka plugga lite till .. :/ har prov imorgon .. börjar iallafall halv tre imorgon men funderar på att till skolan oh låna dator där, behöver power point.. sen ska jag till en annan skola och ha provet.


PUSS ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback