Vill ha dig i mörkret hos mig.

Vaknade nog på fel sida om sängen idag men det vände senare på dagen :] Pratade med mamma i telefon och som alltid blir jag gladare av henne <3. Hon berättade att vi är bjudna på lunch hos Paul & Göran till nästa helg :] Oh guud så kul, dom är världens härligaste par!  Och paul pratar ju svenska med amrikans brytning som jag ääälskar :D
Och Göran berättade för ett tag sen att det spökar i vissa lägenheter där jag bor, han hade sett det när han jobbade som assistent eller nåt sånt där.

Så fick jag veta att jag antagligen ska jobba på A som i Allt några veckor i sommar :] Trevligt. Föreståndaren är kanonshysst. träffade henne för nån vecka sen när hon var hem till oss. Hoppas bara jag får göra nåt skojj :]

Gått igenom lite saker jag ska ha hem idag också :] Jag har massor av skor! Jag äälskar skor <3

Det du sa idag var jättegulligt :> blev skitglad!

Jag är heelt förälskad i en tröja ifrån Belgien men vet inte om jag ska beställa hem den än. Men det är nästan så att det är värd alla pengar. Det är döskallar på den :]


PUSS ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback