I'm happy today!

Nu är det fredag igen och jag ska alldels strax gå iväg och äta lunch med Sisela sen ska vi skynda oss hem till Sisse och hämta biljetter till Rosemarie och åka tillbaka in till stan.

Idag när jag kunde sova till 7:00 så vaknar jag klockan 5:00, så jävla typiskt! Skulle till skolan 10:00 på öronundersökning. Träffade Emma, Fredde och Niklas som jag inte sett på över en månad typ! ILLA!

Får se vad som händer ihelgen, ikväll blir det nog bara att umgås med Sisse och bara ta det lite lugnt, skulle spela nåt spel med henne som hon hade.

Jag hade en fantastiskt dröm inatt men den känndes så verklig även om jag vet att det aldrig blir på riktigt fast jag vet inte riktigt om jag vill att det skulle hända heller.

Ska ta och prata lite med Fredde nu sen dra iväg och äta.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback