Bakar hallonpaj.

Har varit ut en sväng med mamma idag men det är världens jävla pissväder så man håller sig helst ine faktiskt, just nu håller jag på bakar en hallonpaj som är i ugnen nu och mamma sitter i telefon med en gammal väninna sen 100 år typ.

Har fortfarande inte fått tag på Erik som ska få hjäpa mig med min msn för just nu kan jag bara vara inne typ 5 minuter åt gången innan den fuckar up sig!

Ska gå och kolla om både pajen och mamma är klar snart börjar bli rastlös.

Hörs kanske senare eller nåt ska se på Stjärnor på is ikväll eftersom Markus Fagervall, Kicken och Tony Irving är med så då måste jag ju se det.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad gott med hallonpaj =) Jag vill smaka

Postat av: Niklas

Svar: Jag med =) Och den här gången varvade jag det utan att använta flöjtarna. Jag hoppade inte ens över någon bana.. och då tar det ju några timmar =)



Med flöjterna räcker det ju med 15-20 minuter för att varva.. Inte lika kul då... Hehe

2008-10-05 @ 19:12:20
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/
Postat av: robin fröström

Mmm, hallonpaj :D

2008-10-06 @ 19:36:25
URL: http://www.stilrobin.com



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback