En uppdatering från lilla mig!

HEEEJ!

Jadå jag lever, haha! Jag passar på att sitta vid Dannes dator en stund medans han är i duchen, jag lämnade in min dator i lördags och hoppas det kommer hem snart! Man känner sig väldigt utanför när man inte har någon dator så man kan läsa alla bloggar och kolla bilddagboken, mail.

Har inte gjort så mycket ändå nu känns det som eftersom jag var sjuk förra veckan så jag åkte hem sen nu denna veckan är det ju lov, var iväg med mamma igår på em salong och färgade ögonfransar och bryn och noppade dom. Idag har jag färgat håret igen så nu känns allt rätt bra.

Imorgon ska jag till tandis, har tandvärk till och från så det är lika bra att ftxa det nu när man är hemma och så i december så är det ju slut på gratis tandvård för mig eftersom jag fyller 20 nästa år.

På fredag kommer Jessy hit och jag längtar massor! Vi ska ha så mysigt.

Ska förhoppningsvis träffa min gullunge någon dag om han är i stan, just nu är han med sin mamma hos hans pappa för han har haft en hjärtinfarkt så dom bor utanför gävle hos honom just nu.

Ja en liten uppdatering blev det ju iallafall, får se om jag lyckas låna Dannes dator något mer. Han sover ju hela dagarna sen sitter han här själv ju.

Hoppas alla mår bra iallafall! Och ha en underbar Halloween ifall jag inte hinner uppdatera något mer!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback