Extra plugg i skolan ..

och utnyttjar datorn!

Sitter med Sisse i skolan och vi pluggar oh lyssnar på musik, jag lär skirva klart min grej till pyskoloig som jag ska redovisa på måndag så jag vill ha helgen på mig att läsa igenom så kan kan det hyfsat bra iallafall.

Fick veta att jag fick VG i samhällskursen idag så nu är den avklarad, riktigt skönt även om jag kommer sakna TB.

Haha och idag på engelskan så hade vi rollspel som var helt impulsiv och gud vad vi garvade, det blev hur konstigt som helst även om det blev rätt så samanhängande iallafall.

Nej man kanske skulle forsätta att skriva i word, vi hörs kanske nåt mer men antagligen inte.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback