Home today!

Gud va kul jag hade igår eftermiddag/kväll tillsammans med Rosemarie och Sisela, tack flickor <3 Alltid en nöje att vara mer er! Vi har våra extremt udda samtalsämnen, haha!

Och nu är min första praktikvecka över, nästa är vecka 43. Igår stod jag mest för mig själv och packade upp damtröjor, mysbyxor och jackor. Och vid 15:30 kom Sisela och hälsade på mig, riktigt trevligt ju nästan precis innan så hade min metor vart där och hälsat på dock inte lika kul! Haha!

Åker hem idag 13:00 tillsammans med Sisela det ska bli så skönt att få komma hem har inte vart hem på 6 veckor nu så man börjar faktiskt få hemlängtan!

Jag hoppas jag får hjälp med att fixa min msn i helgen för msn är typ det viktigaste ju!

En annan rolig sak, den 31 oktober kommer Jessy till mig! <3 Saknar henne skitmycket nu, inte träffat henne sen midsommarhelgen nu!

Ska forsätta packa och göra mig klar nu men vi hörs senare ikväll eller nåt när jag kommit hem, ska försöka uppdatera mer här och på bdb även fast inte msn funkar.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback