Bad days.

Ja alla har väl dåliga dagar speciellt när man inte får sova riktigt jag har ju inte sovit bra först idag och det efter nästan två veckor, så jag är väl inte på mitt bästa humör om dagarna och absolut inte idag. Allt känns riktigt piss just nu och jag har bara lust att gå oh hänga mig eller nåt!

Ikväll ska jag faktiskt bara vara hemma alldels själv för jag har ingen som helst lust att varken prata eller träffa någon när jag är på det här humöret.

Har iallafall ätit lunch med Annica idag efter att jag följde med henne till USÖ sen gick jag runt på stan en sväng och på ICA innan jag åkte hem och nu sitter jag här. Skriver kanske någon rad senare.


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback