Damn it!

Jag försov mig idag också! Jag sover alldeles för dåligt om nätterna ju därför vaknar jag inte av väckarklockan, jag la mig ju och kollade på film igår typ 21:30 sen vid 23:00 så slutade filmen och jag släckte och skulle sova eftersom jag sov så lite natten innan och var astrött men sov typ till 00:30 sen vaknade jag då och kunde inte somna först klockan var över 04:00. Jag låg typ bara och snurrade runt i sängen det gick bara inte att få nån ro att somna även fast jag kände hur trött jag var.

Så jag missar dom två första lektionerna idag sen vid 11:20 ska ju jag och min lärare iväg till marieberg och kolla nån praktikplats där som han hade bra kontakter i och dom var intresserade av att lära sig teckenspråk vilket då är perfekt om jag kommer eftersom jag har tecknat sen jag var 4 år typ.

Efter skolan lär jag försöka komma ihåg att jag måste in på ICA och ha apelcinjuice och bröd och så ska jag försöka gå in på Gallerix och kolla efter några saker.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad kul med teckenspråk, det skulle jag vilja kunna... =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback