En lördag i Örebro med Sandie.

Vi åkte in till stan vid 15:30 idag när båda var färdig sminkade och fixade i håret så handlade vi lax, klyftpotatis och beasås som vi gjorde iordning när vi kom hem vi lånade ugnen på 4:an. Gott blev det!

Nu i kväll så har vi bara suttit och garvat, lyssnat på musik och pratat massa. Vi avände också Sandies spökpinnar och det verkar som om att jag har en skyddsande/skyddsängel som troligtvis kan vara min pappa som vill be om förlåtelse för att han aldrig fanns för mig, det känns lite mysko.

Sandie ligger i telefon med sin pojkvän så jag passar på att skriva några rader här, vi kom typ nyss in efter en stunds lekande i parken!

Lär försöka komma ihåg att jag har praktik på måndag, glömmer det hela tiden

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback