Ett litet inlägg bara.

Enligt svenska folket så ligger en av mina favorit låtar på 8:e plats över sveriges super hits! Is takes a fool to remain sane med The ark <3 Den låten är så underbar!


Oh jag blir så glad av att se Jonas Gardell på tv han är så spralig och glad hela tiden, har sett honom på två program nu ikväll och han sjöng Aldrig ska jag sluta älska dig som han har skrivit och den är så fin. Och så hade han bästa komentaren om låten Öppna landskap, han så nåt i stil med; Jag hatar den här låten så intensivt. Den är hemsk, riktigt, riktigt rådålig. Fan Ulf Lundell, skäms!  Sen så sa han en annan bra sak; Man kan inte sjunga falskt bara alternativt.

1 oktober börjar Greys Anatomy igen! *happy* Och imorgon börjar Andra Avenyn!

Ibland vet man bara inte vart man ska ta vägen när man känner sig ledsen och sårad, jag vill ta tag i problemen och få dom ur världen medans andra inte vill det. Det är riktigt jobbigt! Men du vet att du betyder mycket för mig, har alltid gjort och kommer alltid att göra.


Funderar på om jag ska se på film nu eller på Outsider, vi får se!

Oh godnatt på er för det blir inga fler inlägg idag!

*slängpuss*



Kommentarer
Postat av: Niklas

Åååå jag älskar också "It takes a fool to remain sane"... Den är underbar =)

Postat av: Niklas

Åååå jag älskar också "It takes a fool to remain sane"... Den är helt underbar =)

2008-09-20 @ 23:27:41
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback