Godmorgon!

Nu har man typ precis gått upp och ska snart börja göra mig iordning så jag inte står i pyjamas när dom kommer, haha! Ska bli så skönt med en ny tv eftersom min är helt fucked up sen ska vi åka iväg och äta lunch och åka på Willys, passa på när man kan åka bil annars blir det så jävla långt med buss plus att man lär gå en bit mellan Willys och bussen.

Oh gud så jävla kallt det var här inne i lägenheten när jag klev upp så det blev att dra på sig tofflor och en hood och värma upp sig innan man kan göra något vettiig, dom sätter ju inte på elementen här först ett visst datum i oktober/november någongång tror jag det är.

Hörs senare när jag är hemma igen och dom har åkt hem.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback