Godmorgon världen!

Idag fyller min gullunge 1 år ;* Grattis älsk!

Shit va trött jag är idag! Jag gick och la mig alldeles för sent igår eller egentligen inte men jag sov ändå för lite, drygt 5 timmar och det är allldels för lite men jag kommer väl in i det snart.

Ska gå till bussen om typ 25 minuter och är nästan klar ska bara packa ner lite grejer, klä mig och kleta på lite mascara sen är jag redo för ännu en "sooolig" dag, jag blir fan deprimerad av det är vädret, är iaf rätt glad att vi är psykologi nu första lektionen på Virginska men sen har jag håltimme från 09:30 - 12:20 vilket inte känns lika kul. Sista lektionen är det idrott och jag hoppas VERKLIGEN vi är inne då annars strejkar jag, aldrig att jag är ute på gräsplan och håller på där.

Sen ikväll ska jag ju vara med Rosemarie och Sisela men vet som sagt inte vad vi ska göra, haha. I'm curious.

Skriver väl någon rad när jag kommer hem för jag får inte göra nåt annat än sitta här fram till 18:30 .. så det är väl bara att lyda då.

Undra om jag hallicunerar för jag hörde precis ankor utanför .. kanske var grannarna eller nåt, haha!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback