Gutenmorgen süßen!

(min tyska stavning och gramatik är väl inte världsbäst.)

Min väckarklocka funkade iallafall perfekt för här sitter  jag och jag känner faktiskt rätt så utvilad fast jag bara sovit lite mer än 5 timmar inatt.

Blääh jag känner verkligen inte för att ha matte 08:20 med ja måste man så måste man ju sen så har jag ju håltimme från  10:15 - 13:10 och det är så jävla drygt! Får se om jag lyckas flirta till mig en dator som jag kan sysselsätta mig med annars får jag sitta och läsa.

Nu ska jag fixa klart min hår och kleta på lite mascara på fransarna sen kolla så jag har allt med mig till skolan.

Ha en bra dag sötnosar!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad skönt att väckarklockan funkade =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback