Happy Birthday ;*

Idag fyller mina änglar Jessicka och mamma år! Grattis till er <3

Jag har sovit rätt så bra inatt somnade ganska så fort efter att jag hade lagt mig vid 22:30 och känner mig hyfsat så utvilad just nu bättre än på länge iallafall och jag har inte försovit mig eller någon huvudvärk.

Idag slutar jag 11:45 och då ska jag till stan och äta lunch med Annica och så lär jag in på H-M och så ska jag hämta en bh som jag la undan i onsdags.

Ha en trevlig fredag så hörs vi senare!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Grattis till dem =)



Vad skönt att du mår bättre =) Nu är huvudvärken hos mig. Haha, jag tror den hoppar mellan oss :P



Kram




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback