Hemma igen.

Gick hem från skolan lite tidigare för jag mådde illa men får väl skylla mig själv när jag är så dålig på att äta men jag kan ju inte äta frukost för då mår jag illa halva dagen sen och hade ingen lust att ställa mig i den där meter långa kön till matsalen idag alldeles själv.

Har iallafall varit och fått en ny och modernare väckarklocka av hörseltekniken på skolan denna är mycket bättre än min så nu kanske jag vaknar på morgonen vilket vorde bra :D

Ikväll blir det en lugn kväll för jag ska plugga till proven och så ska jag tvätta lite.

Hörs senare när jag vart i tvättstugan och pluggat lite, ska bara fixa nåt att äta och fixa till väckarklockan först.

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Hehe kan ju alltid vara bra med en ny väckarklocka om den gamla inte får dig att vakna :P



Jobbigt att du mår illa... Kramar




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback