Ibland stör det mig bara.

Nu är jag hemma eller ja jag har vart det ett par timmar kom hem vid 20:00 men har inte orkat koppla in datorn först nu, känner mig inge pigg alls. Det känns riktigt skönt att vara hemma iallafall.

Ooh ibland vet jag inte vad det är för känsla som kommer över mig känns som en typ svartsjuka fast egentligen är jag inte svartsjuk alls, känner bara att det jag vill ha mer tid och uppmärksamhet av vissa personer men jag känner också att jag inte har några såna känslor alls för personerna i fråga. Ibland vet jag inte alls vad jag känner och vill, har bara lust att stänga allt ute.

Väntar på att Sex and the city ska börja det är alltid lika kul att se även om jag sett alla säsongerna ett x antal gånger, sen ska jag nog se på Prison Break med broder D innan jag försöker få lite sömn med min underbara hosta .. *ironi*

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback