Kim + Adam = <3?

Ikväll har jag bara tagit det lugnt för jag är grymt trött och så har jag precis kollat på andra avenyn och jag är så glad att Adam är tillbaka för han är så jävla vacker! och så är han och Kim sötaste paret så jag hoppas dom får nåt ihop.

Jag ska ta och diska också innan jag går och lägger mig sen men man skjuter ju upp allt tråkigt hela tiden.

Guud jag sitter bara och gäspar hela tiden så det blir en tidig kväll och så jag inte är lika sjukttrött imorgin när Sandie är här! Iiih! Jag längtar massa nu! Och så har man ju bara två lektioer i skola imorgon.

Godnatt på er om det inte blir något mer inlägg innan jag lägger mig sen.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback