Kvällen har varit lugn.

Ja det kan man säga väldigt lugn för jag har haft huvudvärk till och från så jag la mig och sov ett par timmar innan Sisse kom förbi en sväng när hon var inne hos Rosemarie som höll på med en modellsession.

Nu är huvudvärken iallafall borta för stunden bara öronen som värker, hoppas det gått över tills imorgon för jag vill känna mig pigg när jag ska på marieberg med min metor oh kolla praktiken.

Har pratat massa med Sandie ikväll också och hon kommer ner den 26:e denna månaden och jag längtar galet mycket, vi ska ha kanonskojj! <3

Och den 21:a kommer mamma förbi en snabbis påväg hem från Karlstad så ska hon ta med en ny tv till mig eftersom min är helt störd.

Ska klart på Family Guy nu sen göra mig klar för sängen klockan är inte mycket men jag behöver faktiskt sömn just nu, tror att min huvudvärk bror mycket på sömnbrist och även vätskebrist så jag försöker dricka mer.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback