Pluggat ..

ikväll har jag iallafall varit rätt så duktig och pluggat lite har dock inte pluggat något alls till provenmen vadfan det får jag väl göra imorgon, jag hade verkligen ingen lust alls.

Sitter och planerar fredagen och lördagen med ett par personer också det ska bli trevligt sen på söndagen kommer ju mamma förbi en sväng på vägen hem från Karlstad och kommer med min nya tv sen ska vi in till stan och käka.

Imorgon ska jag troligtvis till Marieberg med min mentor och prata med en praktikplats där, skulle egentligen dit i fredags men då hade jag ju sån huvudvärk.

Nu ska jag lägga mig och kolla på Sweeny Todd - the Demon barber of Fleet Street för jag vet inte vilken gång, jag älskar den filmen helt enkelt.

Efter det ska jag sova är galet trött idag eftersom jag sov så dåligt inatt eller dom flesta nätterna den senaste veckan, funderar på att köpa nåt sånt där "hjälp-att-sova" grejs på apoteket. Godnatt på er iallafall!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback