Praktik.

Sisse kom hit för tyå sådär två och en halv timme sen så det blev inte mycket mer pluggande ikväll men jag har haft grymt kul, haha! Hennes pojkvän är skitrolig snackade nyss med han i telefon oh shit vilken humor!

Nu är jag klar med tvätten också och disken med, känner mig riktigt duktig.

Sisse sitter i telefon fortfarande så jag passar på att skriva några rader här.

Föresten! Har jag berättat att jag fick praktikplatsen och den börjar nästa vecka sen blir det typ en vecka i månaden ska bli trevligt att komma ut och praktisera lite!

*slängpuss*

Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad kul med praktikplatsen =) Grattis!



Kram




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback