Rensa ut allt.

Ibland behöver man verkligen låta tårana bara falla och man känner sig lättad men ändå så är det nåt som tynger än, jag önskade jag hade lättare för att prata om saker och förklara hur jag verkligen känner mig.

Jag vet att jag inte är något ängel jag har aldrig varit och kommer aldrig att bli vi har alla brister och fel som vi får lära oss att leva med och försöka göra så gott det går av det. Nobody is perfect, take it or leave it!

Har inte mått något vidare alls idag varken fysiskt eller psykiskt .. Ibland vill man bara försvinna långt härifrån. Föresten, tack Fredde för du fick mig att skratta.

Jag tror jag ska försöka gå och lägga mig och försöka koppla bort allt för en stund.

Behövde bara skriva av mig lite, hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: Niklas

Kramar Sov så gott




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback