Shopping på rusta.

Jag hann men bussen precis idag så jag kom inte försent gick och möte Sisse på biblioteket och vi traskade iväg till psykologin, jag älskar verkligen psykologin och våran underbara lärare vi har.

När vi slutat åkte jag och Sisse till rusta för jag skulle handla hårfärg men slutade med att jag handlade för nästan 500 :- köpte en matta, hårfärg, diskgrejer, toa-hushållspapper, hårspray, mousse och annat smått.

Och jag vill att Sandie ska komma NU! Jag hoppas dessa två veckor går skitfort för vi ska ha kanonskojj när hon kommer då ska vi kolla om det verkligen spökar här på Heden som det har sagts i alla år att gamla mentalsjuka som bodde här förr fortfarande finns kvar, så ska vi se på film med Johan och Sandie ska pierca mig. <3

Sitter och äter en smörgås nu för jag pallade inte att laga någon mat idag pch ska snart gå över till SIsse ett tag och slappa framför tvn men henne och hålla henne sällskap medans hon tvättar.

Hörs kanske lite senare när jag kommer hem ifrån henne

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback