Sömnlös natt.

Har inte sovit något bra alls inatt så jag sov nästan till 14:00 idag men spelar väl inte sån stor roll eftersom det är helg nu men jag är sur eftersom jag ville iväg till marieberg och kolla praktiken som fanns där, får väl göra det nästa vecka istället.

När jag vaknade och slog på tvn blev jag glad för att hela Sex and the city gängen var hos Oprah så då var man ju tvungen att kolla, gillar inte Oprah egentligen med ändå.

Just nu har jag inte alls så ont i huvudet men öronen är inge vidare alls idag men har tagit tabletter nu så jag hoppas dom hjälper lite iallafall och så får vi se hur länge jag klarar mig utan huvudvärk idag.

Hörs lite senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback