Tillbaka i Örebro.

Sorry, det blev inget bloggande alls igår.

Fast gjorde inte speciellt mycket igår faktiskt men hade skrivkramp, jag kollade iallafall på Pirates of the Caribbean - Svarta Pärlans förbannelse och tro det eller ej men jag tyckte om den! Jag har inte velat sett såna filmer innan för det är inte min stil men Sisela har sett till så att jag fårr upp ögonen för såna filmer också, dom kan vara riktigt bra sen så visste jag ju redan att Johnny Depp är sjukt snygg i filmen.

Idag har jag haft en riktigt trevlig dag. Åkte till Örebro tillsammans med Sisse som idag fyller år! Grattis till dig igen, bruden ;* Och när vi kom till Örebro så åkte vi hem till Rosemaries pojkvän för att Rosemarie och jag hade planerat att överaska henne så Rosemarie ringde henne och sa att Kunta hade varit otrogen och dumpat henne så vi var tvungna att komma och hjälpa henne att bära hem lite saker ifrån honom men när vi kom dit blev det tårta. Väldigt mysigt blev det!

Jag kom hem för typ en timme sen och regnet bara öser ner så jag sitter och väntar på att håret ska torka så jag kan borsta ur hårsprayen annars kan jag inte gå ut imorgon för dom stänger av varmvattnet här imorgon fram till 14:00.

Börjar ju 14:30 imorgon så jag skriver några rader när jag vaknar eller nåt sånt.

*slängpuss*





Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback