Utmaning

Niklas valde att skicka en rolig utmaning till mig:

Fem saker i min frys: Isformar med hjärtan och stjärnor, mer får inte plats i mitt lilla frysfack.
Fem saker i min kyl: Citronvatten, wookgrönsaker, yougert, smootihe och skinka.
Fem saker i min garderob: Massor av toppar, jeans, trosor, palestinasjalar och bh-ar.
Fem saker i min bil: Jag har ingen bil än, inte körtkort heller för den delen men jag ska börja med det snart (a).
Fem saker i min väska: Jag har typ allt i min väska men okej fem saker .. tuggummi, smink, paraply, mp3n och plånboken.

Jag väljer att utmana:

• Sandie
• Rosemarie
• Linn
• Fredirk
• Annica
• Johnny
• Evelina


Om du läser det här och inte står med på listan men ändå vill vara med så utmanar jag dig också.

Kommentarer
Postat av: Niklas

Svar: Haha ja och hon var nog 15-16 år.. så det var ingen liten unge heller...



Skönt att du mår bättre nu =)



Kul att du gjorde utmaningen... Isbitar med roliga former e alltid kul =)




För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback