Vaken alldeles förlänge.

Jag låg och kollade på film alldeles för länge inatt så jag försov mig såklart idag fast jag hade sovmorgon så jag har räknat ut nu att jag inte hinner mer än till skolan och vara där typ 20 min innan vi slutar så jag skiter i den idag, alla kan ju försova sig och jag brukar faktiskt inte försova mig särskildt ofta det är bara vissa perioder ibland om jag har svårt att sova eller så.

Har typ precis kommit ur duschen och ska börja göra mig iordning lite ska till stationen vid 14:00 och hämta Sandie, hon kommer med samma tåg som mamma brukar ta när hon kommer ner hit.

Vi hörs senare!

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback