Andra Avenyn och fotbad.

Jag är glad för Kim hade inte HIV, det blev nå fel med testerna. Och Tony är sååå het *dregla*. Sen är jag glad att Greger fick sparken, jävla tönt!
 
Funderar på att lägga mig och se en film eller nåt, jag är rastlös och börjar bli trött men kan absolut inte lägga mig än för då klarar jag aldrig av att vara vaken fram tills vi är i Hurgahada. Har precis laddat hem The curious case of Benjamin Button och har hört så mycket bra om den även fast det är lite väl lång.

Borde ta och lägga upp lite bilder på bildagboken men har inga roliga bilder att lägga upp just nu, haha! så då blev det svårare får bli några old pics senare.

Ska nog bara fixa klart mina fötter  har precis suttit i fotbad så lägger jag mig och ser på filmen, uppdaterar innan jag lägger mig.

Puss så länge ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback