Barnvakt och färgat håret.

Kimpa kom hit vid 16:00 så då lekte jag massa med honom fast sen blev han trött och bråkig så han fick hjälpa mig att färga håret, haha! Eller ja han fick packa upp alla saker ur kartongerna sen färgade mamma håret på mig medans han facinerande såg på.

Gud vad jag älskar hans skratt för det låter så gulligt och det är helt äkta, han är så lättlurad och skrattar speciellt mycket åt studsbollar när dom studsar runt.

Oh så skönt att vara svart i håret igen, jag hatar verkligen när jag får en blond utväxt.

Så har jag haft lite hemma pedikyr, fotbad, skrubb och målat tånaglarna mörklila, grymt snyggt!

Klockan 21:00 ska jag och mamma se på Beck även om jag sett alla filmer minst två gånger och dom äldre filmerna har jag nog sett minst fyra gånger.

Jag pallade inte att städa idag heller så jag skjuter upp det till imorgon eller nåt, haha!

Uppdaterar lite senare! Puss ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback