Borde sova för länge sen.

Har inte orkat föra över några bilder idag men lovar att göra det imorgon kväll när jag kommer hem för imorgon har jag fullt upp, ska först iväg och fixa min naglar 12:30 sen så ska jag till farbror doktorn och prata om vaccinationen antagligen så får jag ingen spruta imorgon utan det blir några dagar efter.

"You look like a old man on the dancefloor" Jag älskar Simons underbara komentarer som han alltid har! Och han är så charmig när han  pratar svengelska.

Jag borde verkligen sova just nu men jag är inte trött alls så därför sitter jag här och dunkar musik och klockan är över 02:00. Illa!

Har iallafall börjat med städningen, haha! Sitter och funderar på vad jag ska göra av alla grejer!

Godnatt på er iallafall, sötnosar! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback