Galet lugn dag.

Idag har jag inte alls gjort mycket, känner mig inte sådär skitpigg och är trött och slut i kroppen.

Så jag har mest slappat framför tvn och packat upp lite fast det känns lita halvt onödigt eftersom jag åker till Örebro på söndag men måste packa upp tubtoppar, kjolar och sånt.

Just nu känner jag mig faktiskt rätt så posetiv att försöka komma tillbaka till skolan igen och verkligen statsa på att må bra och klara av skolan.

Har suttit och kollat på Så ska det låta med mamma för Brolle var med och som ni vet så är jag lite smått tänd på den karln, haha! Nu sitter jag sneglar på Let's dance, måste säga att jag blev besviken när jag kom hem och fick veta att Kitty åkt ut, henne diggar jag! Men jag håller också på Niclas så honom har jag ju. Så blev jag mega glad när söta Kicken var med idag!

Blir nog sägen för mig snart om jag inte får nåt för mig.

Hörs kanske senare annars hörs vi imorgon, (مساء الخير) godnatt ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback