Shopping dag!

Tjoflöjt!

Hann inte uppdatera något i morse för mamma väkte mig och drog ner mig på stan så vi har trallat runt där hela dagen, alltid lika trevligt om inte trevligare idag. Köpte två par toppar och en svart tunika, örhängen, en berlock, duchcream och bodylotion från bodyshop (galet dyr men så värd det, dom luktar underbart.)

(klicka på bilderna.)

Träffade en gammal bekant från när jag var liten som jag inte träffat på säkert 8 år, det var skitkul! Blev så glad av att se henne, jag var alltid med henne och hennes son när jag var liten. Dom har alltid betyt otroligt mycket för mig och jag saknar dom väldigt mycket.

Och mamma bjöd på god mat, friterad kycklig med wook. Så det har varit en kanon dag idag!

Ska se på tv nu men vi hörs senare! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback