Today.

Idag har jag typ inte gjort ett skit! inte haft lust till något alls. eller ja jag har börjat packa ner en del grejer och gått igenom lite smycken och sånt som jag ska ha med mig och så har mamma & jag skrivit upp lite grejer som är bra att komma ihåg.

Sen så har jag gjort smoothie och kollat på Design: Simon&Tomas med mamma, Simon är så underbar och idag var den en av dom roligaste programen jag sett.

Just nu gör jag inte mycket alls, är rätt så rastlös och uttråkad.

Kommer inte på nåt mer att skriva här nu så det får bli ett kort och tråkigt inlägg!

Och lär ju inte skriva här något mer inatt så godnatt! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback