Vart hos frisören.

Idag har jag egentligen inte gjort speciellt mycket alls för jag vaknade med världens huvudvärk eller jag somnade med den så det var därför jag inte uppdaterade här nåt mer än en gång igår, ska bättra mig dom dagar jag är kvar i Sverige sen forsätta när jag kommer hem.

Jag sov iallafall riktigt länge bara för att bli av med huvudvärken vilket tillslut funkade sen så gjorde jag mig iordning vid 15:00 för att jag skulle iväg till frisören, ville egentligen göra något nytt men håret men jag har idétorka så jag toppade bara skiten och klippte upp det lite för jag är ändå nöjd med min frilla som den är även om jag haft den ett x antal år men mitt tupperade hår har liksom blivit ett kännetecken för mig. Sen så tycker alla att jag ska ha så för det är vad som passar mig bäst så jag får väl lyssna på dom.

Har suttit och kollat på Let's dance också fast jag inte alls tycker det är speciellt bra utan för att jag alltid har varit såld på Niclas Wahlgren, när jag var mindre såg jag på Nicke&Nilla/(Molle], sen när jag blev äldre så har jag alltid älskat hans musik för man blir så glad av den och så är han extremt snygg! Sen så är jag ju faktiskt svag för Tony Irving och jag diggar hans dialekt och komentarer.

Mamma och jag har varit in och förbeställt lite varor i taxfreen på Arlanda tills vi kommer hem ifall vi inte hinner in där själva eftersom vi kommer ha rätt så lite tid på oss när planet landar i Sverige igen och missar vi tåget till Gävle då så går inte nästa först ca 8 timmar senare så det kanske inte är så kul men iallafall så handlade vi för nästan 4000! Shit liksom.

Nu sitter jag och lyssnar på Enrique Iglesias just nu, har börjat tycka om hans musik mer och mer dom senaste åren. Funderar på att börja pilla lite bloggdesign men jag har inga bra bilder just nu som jag känner att jag vill använda så jag får nog vänta ett tag till.

Imorgon vet jag inte riktigt vad jag ska göra men jag behöver ut och handla dom sista grejerna inför resan så jag har det klart men man kommer hela tiden på nya saker som man glömt att handla.

Blev ett långt inlägg så det får väl igen dom gångerna jag inte skrivit och att jag inte uppdaterar något mer ikväll, är konstigt nog trött fast jag sov så länge idag men blir uppe ett tag till så skriv på msn ifall det är något!

Hörs imorgon, godatt sötnosar! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback