Wallander; Mastermind.

Det börjar bli dags att hoppa i säng alldeles snart, är galet trött eftersom jag inte sov bra alls inatt när plogbilen så snällt kom och väckte mig.

Åkte som sagt till Valbo med mamma och där köpte jag; två stycken bh:ar med matchande trosa, fyra andra trosor, kajal och foundation, örhängen och ett par byxor. (ska lägga in bilder imorgon, är för trött just nu.)

Ikväll har jag haft filmkväll med mamma, käkat popcorn och kollat på Wallander Mastermind som är en av dom bästa av Wallander filmerna faktiskt. Riktigt spänande och rätt så sjuk är den.
Och så har jag suttit och pillat med en kompis bloggdesign, vet inte om den är klar än får se vad hon tycker när hon ser den imorgon.

Imorgon ska jag förhoppningsvis sova ut sen bara ta det lungt och börja packa lite smått, vill ju inte packa ner kläder och så för dom blir ju så skrynkliga.

Asså shit vad snön vräker ner här! och det har gjort den nu också dom två senaste dygnen, jag börjar faktiskt bli trött på snön nu men jag slipper den snart!

Nej nu får det räcka för denna lördagsnatt, känner hur ögonlocken blir tyngre och tyngre!

Goodnight, sweethearts! ;*




Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback