Dejt med kudden.

Jag är verkligen lätt påverkad, har suttit med mamma och tagit några cider med henne bara för att mysa till det lite och jag känner redan att dom börjar ta sig.

Haha en annan sak på tal om alkohol, berättade ju att jag var på stan med mamma idag och så frågade jag henne om jag kunde handla lite på systemet till helgen och ja klart jag fick det sa mamma men sen så sa hon också men du kan väl gå dit själv för jag är så kissnödig så jag knappt kan gå. Hon va så kissnödig så hon glömde bort att jag har lite mer än en månad kvar innan jag får gå själv.

Och jag glömde att berätta att jag köpte ett skitgullligt halsband med en gitarr på med klocka idag på ur&penn (ni får se bild imorgon.)

Nu ska jag gå och tvätta mig, borsta tänderna och göra mig klar för sängen, känner hur jag bara sitter och gäspar.

Godnatt sötnosar! ;*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback