Det snöar i massor!

Nu är man hemma i sitt lilla rum, känns skönt. Oh guud var drygt på tåget det satt en gubbe brevid mig som satt och pratade heela vägen nästan, han berättade sitt livs historia ifrån när han var liten till hans barnbarn i Hudik.

När jag klev av tåget blev jag skitglad för det snöade, och det snöar fortfarande satmycket är alldels vitt ute.

Ibland förstår jag inte hur människor prioriterar saker i sina liv, vad som är viktigast .. Det sårar iallafall.

Imorgon ska jag iväg och leta boken eller böckerna för jag vill ha den första också sen så ska mamma och jag iväg till fotografen och kolla bilderna på mig och Danne, det ska bli jättespännande att se dom och så ska jag förhoppningsvis vara med Kimpa ett tag, känns som det var evigheter sen jag fick leka med honom.

Robins mamma var med i aftonbladet idag det är så hemskt att läsa! Ingen vet vad som hände honom den natten när han frös till döds.

Börjar sitta och gäspa massa nu så har man tur kanske man får sova gott i natt när jag är hemma i min nya säng, blir iallafall uppe ett tag till men det blir inga mer uppdateringar idag så..


.. Godnatt!


*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback