Godkväll!

Hoppas alla har haft en lika rolig dag som jag har, haft fullt upp hela dagen med lill plutten min han är en riktig buse som lyckades ringa både min mormor och min morbror, haha. (på snabbnummer.)

Ja som sagt så har jag vart med Kim mesta dels idag, han kom vid 09:30 och stannade ett par timmar sen åkte jag ner på stan och köpte hårtottar och brun utan sol, haha.
Och så kom en kompis till mamma som hon kännt i 37 år räknade vi ut, jag har bara träffat henne när jag var mindre för dom har inte umgåts pga lite saker men nu så har dom funnit varandra igen och hon är supertrevlig, satt och lyssnade på hur dom levde när dom var unga och så, jättekul att lyssna på faktiskt.
Sen vid 16:00 kom Kim tillbaka för jag skulle vara barnvakt medans Lollo skulle iväg och göra massa ärenden i Valbo så har jag lekt med honom heöa eftermidagen och kvällen.

Nu börjar jag bli riktigt trött och skulle egentligen fixa håret och brun utan sol ikväll men jag orkar inte så vi tar det imorgon, har suttit och satt in lite bilder på bilddagboken nu om nån har lust att kika.

Kanske hörs nåt senare, blir säkert ett kort litet godnattinlägg.

*hugs 'n kisses*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback