Haha. stenåldersmänniskor!

Kom hem för snart två timmar sen jag var iväg och handlade åt mamma och är jag kom hem hade mammas  gäster kommit och jag satt mig för att vara artig och fika tillsammans med dom.

Men shit vad dom har pratat om allt ifrån gamla tider vilket var galet tråkigt sen så började dom prata datorer som dom typ inte kunde ett skit av oh sist men inte minst började dom prata om homosexuella och att vi människor föddes med två kön. Jag garvade som faen!

Nu har jag flytt fältet och in i min lilla koja i skogen och jag är så trött att ögonen håller på att gå i kors på mig och jag har huvudvärk oh fryser.

Ska lägga in ett musik-klipp som jag lovade i natt men det blir lite senare, ska ta och vila ett tag.

*slängpuss*

Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback