I feeeel good.

Sorry att det inte blev nåt inlägg igår hade nån liten blogg-svacka ellr nåt sånt och kände satt knappt något alls vid datorn, låg med och kollade på film och tvn det var ju Andra Avenyn igår!

Hann inte skriva uppdatera bloggen imorse heller innan jag följde med mammma till nån secondhans butik och efter det drog vi på stan och gick runt där, kom för typ en och en halvtimme sen.

Köpte inte något speciellt, det finns inte så mycket nåt på stan än utan det är fortfarande massa januarireor men det blev ialllafall en stor halsduk i lila och orange(?!) trodde jag inte om mig själv faktiskt, en ny ljusgrej som man droppar doftoljor , löppbalsam och så lite nya örhängen till alla mina små hål, jag har ju sju hål om man inte räknar med dom två längst fram där jag alltid har stora smycken och mitt lilla hål uppe i örat. Ni ska få se lite bilder senare eller imorgon, orkar inte leta efter usbgejen nu.

Sen så bjöd mamma på thaimat i stan, gottgott! Jag älskar nudlar!

Jag är äntligen helt pigg, känner mig inte det minsta sjuk! Även om jag vart hyfsat pigg dom senaste två dagarna så har jag kännt mig sämre på kvällar och när jag ansträngt mig men inte idag!

Nu ska jag äta piggelin sen ta och plocka lite i mitt rum, ser ut som en liten bombkatastrof eller nåt.

Puss! ;*


Kommentarer



För & Efternamn, tack!

Mail/Msn: (bara jag som ser den)

Har du en blogg?

Vad har du på hjärtat, honey?

Jag är en flitig läsare, spara mina uppgifter!
Trackback